Cégünkről |
Emberközpontúan rendszert üzemeltetni? Elsőre kicsit érdekes a felvetés, akár ellentmondásnak is tűnhet. A gyakorlat viszont azt mutatja, hogy egy informatikai rendszert, és annak legalapvetőbb működését a felhasználóin keresztül lehet megérteni, megismerni, és leginkább alkalmassá tenni pont azok számára, akik használják. Így aztán a felhasználókkal való közvetlen kommunikáció igenis fontos. Sok apró, szinte észrevétlen hibát észre sem vesz az üzemeltető, ha nem első kézből informálódik. Egy hiba-lista, vagy system-log száraz tényeket közöl, ezek kezelése önmagában még nem tesz egy rendszert felhasználó-baráttá...
Cégünk mikro-, kis és középvállalatok, intézmények informatikai rendszereinek tervezésére, kivitelezésére, üzemeltetésére szakosodott. Partnereink többek közt humán erőforrás cégek, könyvelőirodák, óvodák, iskolák, szállodák és kereskedelmi vállalkozások.
Teszünk ezért gyors reagálásunkkal, rugalmas munkavégzésünkkel, ingyenes telefonos tanácsadásunkkal. Igyekszünk egyénre szabottan, megfelelően kommunikálva, "emberközpontúan" segíteni. |